söndag 23 oktober 2011

CC hos Scrapptorget - Bonusutmaning nr 4

När jag postade mitt tredje bidrag till CC´n igår kände jag mig mer än nöjd med att ha skapat hela tre helt olika kort under en arbetsvecka. Tror att det är ett rekord för mig. Men så dök bonusutmaning nr 4 upp på bloggen igår och visst vill jag haka på på den också. Utmaningen går ut på att lifta något från ett tidigare inlägg på scrapptorget.

Är sedan tidigare en stor fan av Jånnas stil så jag surfade runt lite bland hennes inlägg och fastnade för denna layouten:




Hela Jånnas inlägg hittar ni HÄR.

Jag har valt att skapa ett kort med samma upplägg med mönsterpapper och wellpapp kring motivet på kortet som Jånna har kring fotot på sin layout. Och så här blev resultatet:




Den söta glödlampan kommer från Meljen´s Design och kinderna och hjärtat har fått ett lager glossy accent på sig, även om det inte syns särskilt väl på bilderna.

Nu är jag helt säkert på att detta är mitt sista bidrag till CC´n. Vill passa på att tacka alla er på Scrapptorget för en fantastisk rolig och inspirerande vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar