torsdag 28 oktober 2010

Scrapptorget firar 1 år!


Scrapptorget firar ett år med en utmaning där du ska skapa något "tårtigt".
Mer information om utmaningen hittar du här.

Mitt bidrag är ett grattiskort med denna söta tårta som är en gratis digi-stämpel som jag hittat på nätet. (Kommer dock inte ihåg var jag hittade den.) Layouten på kortet är inspirerad av ett grattiskort som jag själv fick av en vän när jag fyllde år i somras. Rosorna på tårtan har fått ett lager glossy accent och det mönstrade papperet har jag prytt med halvpärlor i vit och ljusblå nyans. Bokstäverna är glittriga cardstock stickers från Sassafras. Nu håller jag tummarna för att turen är på min sida i utlottningen.




Vill även passa på att tacka er tjejer på Scrapptorget för ert inspirerande arbete. Är en trogen följare och hittar allt något kul hos er.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar